1. > Kdy začínají problémy s erekcí >
  2. Problémy s erekcí ve 30 letech

Problémy s erekcí ve 30 letech

Vendulka
Vendulka
28. 4. 2021
2 minuty čtení
Obsah článku

Ve 30 letech by měl mít muž stále hromadu síly a sexuální energie. Problémy s erekcí ve 30 letech rozhodně normální nejsou a je na místě vypátrat příčinu. Stejně jako u mladších mužů může jít o nervozitu, respektive spíš o stres, velkou zátěž nebo nedostatek radosti ze života. I skřípající vztah se může na erekci podepsat. Zamyslete se nad svým životem. Vše v pohodě? Cítíte se převážně dobře? Pokud to skřípe, zkuste vymyslet, co můžete změnit. Vaše tělo vás upozorňuje, že je potřeba dělat věci jinak, nebo časem příjdou větší problémy… vždy je lepší měnit věci, dokud na to mám alespoň nějakou sílu. Třeba s takovou rakovinou na krku to jde hůř. Tvrdé, ale pravdivé.

Že je po psychické stránce vše v pohodě? A žádné vážné nemoci, co by s tím mohly souviset, nemáte? Oukej, pak to bude asi nejčastější příčina, když jde o problémy s erekcí ve 30 letech:

Špatná životospráva

Ve dvaceti se ještě moc neprojevuje, ale jak už je člověku kolem 30 let, vše může být jinak. Jestli své tělo cpete hromadou klobás a smažených řízků, hodně pijete a kouříte… problémy s erekcí ve 30 letech by vás neměly vůbec překvapit.

Řešení

Asi není třeba to rozpitvávat, všichni víme, co je asi tak zdravé. Dobré jídlo, pohyb, dostatek spánku. To vše je pro zdravou erekci důležité. Naopak kouření, drogy, alkohol, stres a špatné jídlo… to jsou zabijáci erekce. Víte, co musíte udělat. Dát tomu malinko úroveň. Zkuste malé změny, postupně, zvykejte si. Nemusíte být přes noc šampion. Ale něco dělat musíte, jinak problémy s erekcí časem nebudou tím největším problémem, což je dobré si uvědomit.

Pohodlná řešení

Existuje i celá řada skvělých pomůcek, které můžete využít. Vakuové pumpy, erekční kroužky a podpůrné doplňky pro muže vám pomohou (ale nezapomeňte na předchozí odstavec!).

Pozor na další možnou příčinu

Berete nějaké léky? A není náhodou v nežádoucích účincích cosi o erekci (a ani to tam být nemusí)? Léky mohou být příčinou problémů. Pokud nějaké dlouhodobě berete, zkuste doktora požádat o jejich změnu a vyzkoušejte nějaké jiné.

Pro další rady pokračujte ve čtení:

Sdílejte
Obsah článku

Připojte se k diskusi

Přečtěte si taky

Zobrazit další související příspěvky